Maatregelen Smartphoto
We houden je graag op de hoogte over mogelijke hinder door COVID-19.
Alle bestellingen worden in onze afdeling geproduceerd volgens de strikte aanbevelingen van de overheid, met invoer van alle nodige veiligheidsmaatregelen. Momenteel ondervinden wij en onze partners weinig hinder en kunnen we alle orders verwerken en verzenden.
We snappen dat deze situatie vragen bij je oproept, daarom hebben wij een aantal veelvoorkomende vragen al voor je beantwoord.
🔹 Kan ik bestellingen blijven plaatsen?
Ja, wij zijn gewoon open. Je kan gewoon een bestelling plaatsen, zoals je gewend bent.
🔹 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op dit moment gelden onze standaard levertijden.
🔹 Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt de status en verzending van je bestelling volgen via de orderstatus in "Mijn account". Hier vind je ook een overzicht van alle voorgaande bestellingen die je bij ons hebt geplaatst. Klik op het ordernummer om de voortgang te bekijken.
🔹 Is het veilig voor jullie medewerkers om te blijven werken?
We geven gehoor aan richtlijnen en volgen de instructies op die gegeven worden vanuit de overheid om een veilige werkomgeving te waarborgen voor al ons personeel.
🔹 Ik heb gepersonaliseerde producten besteld met een datum die niet meer klopt, wat moet ik doen?
Geen zorgen, neem even contact op met onze klantenservice via service@smartphoto.nl. Dan lossen we dit voor je op.