Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen over onze naamswijziging

Leuk dat je een bezoekje brengt aan onze website. Om je snel op weg te helpen, zijn onderstaande veelgestelde vragen alvast voor je beantwoord.

Mijn account

Wat verandert er voor mij?
Voor jou als klant verandert er helemaal niets. Je account blijft bestaan en je kunt inloggen met de gegevens die je gebruikte bij webprint. Daarnaast kun je nog steeds genieten van de hoge kwaliteit producten en de snelle levering, zoals je van ons gewend was.
Moet ik mij op de site van smartphoto opnieuw registreren?
Nee, je oude account blijft bestaan en je kunt inloggen met je gegevens zoals je gewend was op de website van webprint. Je hoeft geen actie te ondernemen.
Wat gebeurt er met mijn bewaarde foto’s, online fotoalbums en bewaarde projecten?
Alles wat je bewaard had op je account op webprint staat nu automatisch op je account op de website van smartphoto. Je kunt inloggen met de gegevens zoals je gewend was.
Is mijn shoptegoed op mijn account nog steeds zichtbaar en te gebruiken?
Ja, jouw shoptegoed is nog steeds zichtbaar en het is mogelijk om dit shoptegoed bij je volgende bestelling te gebruiken.
Hoe kan ik de status van een bestelling bekijken?
Een overzicht van je bestellingen en de status van je bestellingen vind je terug in je account bij “Mijn bestellingen”. Klik hiervoor rechtsboven op het middelste icoon (het poppetje), log in met je bestaande accountgegevens en ga naar “Mijn bestellingen”.

Website smartphoto

Zijn de ontvangen actiecodes ook geldig op de smartphoto website?
Ja, alle door Webprint uitgegeven actiecodes kunnen aan het eind van de bestelling in je winkelmand worden ingevoerd. Je kan maar 1 code per keer invoeren in de winkelmand. Let op: dit kan alleen wanneer de geldigheidsdatum van de code nog niet is verlopen.
Ik heb kort voor de naamswijziging en domein wissel een bestelling op de Webprint website geplaatst. Wat gebeurt er met mijn bestelling?
Jouw bestelling wordt nog steeds op dezelfde locatie geproduceerd en de producten zijn van dezelfde hoge kwaliteit zoals je van ons gewend was. De levertijd is hetzelfde gebleven en jouw bestelling wordt naar het door jou opgegeven adres verzonden.
Worden de prijzen of de betaalmogelijkheden op de website aangepast?
De prijzen op de website blijven gelijk. Ook verandert er niks in de betaalmogelijkheden. Je kan dus blijven betalen zoals je gewend was.
Ik heb de Webprint website in mijn browser onder favorieten of als bladwijzer opgeslagen. Wat gebeurt er wanneer ik deze link aanklik?
Wanneer je op de link klikt wordt je automatisch doorgestuurd naar de website van smartphoto. Je zou indien gewenst je favorieten kunnen wijzigen en de juiste url (www.smartphoto.nl) toevoegen.

Klantenservice smartphoto

Op welke tijden is smartphoto bereikbaar?
Onze klantenservice is per telefoon of e-mail te bereiken. Het telefoonnummer is nog steeds 0541-200700. Het e-mailadres is veranderd in service@smartphoto.nl. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09:00 t/m 18:00 uur. Op vrijdag is onze klantenservice bereikbaar van 09:00 t/m 17:00 uur.

We helpen je graag verder

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat voor je klaar. Wij helpen je graag verder.

Titelregel tekst