Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Hoe bestel ik een product bij smartphoto?

Stap 1: kies en ontwerp je product

Kies het product dat je graag wilt bestellen. Selecteer een design voor je product en voeg vervolgens in ons online fotoprogramma jouw eigen tekst en/of foto's toe.

Stap 2: plaats je product in je winkelmandje

Is je product helemaal naar wens? Plaats je product dan in het winkelmandje. Je bent nu klaar om je product te bestellen. Heb je een actiecode? Vul deze dan in in jouw winkelmandje en klik op Pas code toe. Klik nu op Volgende stap.

Stap 3: gegevens invullen

Je kan nu verder met bestellen. Vul je adresgegevens in, controleer je gegevens goed en kies een betaaloptie. Aanvaard de voorwaarden en algemene privacyverklaring om verder te kunnen gaan met je bestelling.

Stap 4: plaats je bestelling

Na het accepteren van de voorwaarden, heb je de optie om door te gaan met bestellen. Je gaat dan direct het betaalproces in. Als het betalen gelukt is, krijg je een scherm te zien met jouw een bevestiging en jouw ordernummer.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?

PayPal

Betaal gemakkelijk en snel online via PayPal. Met PayPal verzamel je verschillende betaalmethodes op één plek. Betalen met PayPal is gratis en je hoeft geen creditcardgegevens in te voeren of iDeal-handelingen uit te voeren.

iDeal

De makkelijkste manier om met je eigen bank te betalen, is via iDeal. Betalen met iDeal is gratis en mogelijk bij de banken ABN Amro, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

Mastercard/Visa

Ga je liever voor het gemak van betalen met een creditcard? Dat kan! Betalen met creditcard is gratis. Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd.

Klarna

Met Klarna betaal je achteraf. Als je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je van Klarna een factuur. Deze betaal je binnen 30 dagen. Om gebruik te maken van Klarna, moet je aan hun voorwaarden voldoen. Klik hier voor meer informatie.

Apple Pay

Bezit je een Apple apparaat, zoals een iPhone of iPad? Dan heb je de mogelijkheid om met Apple Pay te betalen. Je rekent jouw bestelling eenvoudig af met een credit- of debetkaart die je aan jouw Apple Wallet hebt toegevoegd. Betalen met Apple Pay is gratis.

Alles over de bezorging van jouw pakket

Hoe en door wie wordt mijn pakket geleverd?

Jouw product wordt bezorgd door PostNL of DHL als brievenbuszending of pakket met Track & Trace. Ook heb je de optie om je pakket te laten bezorgen in een bezorgkluis van BudBee.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestigingsmail. Ook mailen we je zodra je bestelling verzonden is. In deze mail staat een Track & Trace link die je doorverwijst naar de website van de bezorgdienst. Op deze manier volg je jouw bestelling. Je kunt je bestelling ook volgen door in te loggen in je account.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om mijn pakket te ontvangen?

Wanneer je niet thuis bent, probeert de bezorger jouw pakket af te leveren bij de buren. Lukt dit niet? Dan doet de bezorger de volgende werkdag een nieuwe poging om het pakket bij je te bezorgen. Is er opnieuw niemand thuis en is het ook niet gelukt om het pakketje bij de buren af te leveren? Dan wordt jouw pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Je hebt dan 2 weken de tijd om jouw pakket daar af te halen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De actuele levertijd van je bestelling is te zien op de productpagina van het product dat je wilt bestellen. De levertijd verschilt per product. Sommige producten kun je met een snelle levering laten bezorgen. Als je het product dan op een werkdag voor 16:00 uur besteld, wordt het product de volgende werkdag al geleverd. Hiervoor betaal je 1 euro extra.

Gelieve even te wachten...

;