Gelieve even te wachten...

MENU
Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Hoe kunnen we je van dienst zijn?

Ben je op zoek naar een antwoord? Hier kan je de status van je laatste bestelling opvolgen en antwoorden vinden op de meest gestelde vragen

Waar is mijn bestelling?

Voer het e-mailadres in waarmee je jouw bestelling hebt geplaatst en het bestelnummer van jouw bestelling of log in met je smartphoto-account om je pakket te volgen

Er is geen bestelling gevonden voor dit e-mailadres en ordernummer. Voer een nieuw emailadres en/of ordernummer in

Bekijk de meest gestelde vragen

Vragen omtrent het Coronavirus

Voor alle vragen omtrent het Coronavirus, klik hier.

This is an error message

Veelgestelde vragen over onze naamswijziging naar smartphoto

We hebben een nieuwe naam. Heb je hier vragen over? Bekijk de meest gestelde vragen.

This is an error message

Vragen over de kwaliteit van mijn foto's

Waarom moeten mijn afbeeldingen in sRGB en niet in CMYK zijn?

We werken enkel met JPEG-bestanden. Die vragen een sRGB kleurprofiel om het aantal convertiestappen zo laag mogelijk te houden. Zo gaat er geen kleurechtheid, scherpte,... van de foto verloren.


Hoeveel pixels moet mijn beeld zijn?

Voor een goede print moet je afbeelding voldoende groot zijn. De precieze afmetingen moeten niet exact hetzelfde zijn als in het overzicht*, maar wanneer deze worden benaderd, worden je afbeeldingen afgedrukt in de best mogelijke kwaliteit.


Hoe weet ik of mijn foto's goed genoeg zijn??

Als een beeld een te lage resolutie heeft om een kwalitatief product af te leveren, dan verschijnt er een waarschuwing tijdens het aanmaken van je product. Er staat dan een kleine driehoek met een uitroepteken op je foto Waarschuwing. Als je resolutie ok is, krijg je deze niet te zien.

Foto's met een waarschuwing kunnen er goed uitzien in het voorbeeld op je scherm, maar worden wazig en gepixeld zijn als ze worden uitvergroot en geprint.

Wil je de resolutie van je foto controleren, ga dan naar 'Mijn account' en selecteer 'Mijn Foto's'. Selecteer de foto en klik op het info-icoon Informatie rechts bovenaan . Daar vind je de bestandgrootte en het afdrukformaat.

In de volgende tabel vind je een overzicht* van de minimale resoluties:


Fotoprints Minimum resolutie
Hoogte (in pixels) Breedte (in pixels)
9 x 12/13 cm 768 1152
10 x 14/15 cm 768 1152
11 x 15/17 cm 845 1268
13 x 17/19 cm 900 1350

Posters & Foto op canvas Minimum resolutie
Hoogte (in pixels) Breedte (in pixels)
20 x 27/30 cm 709 1063
30 x 40 cm 992 1321
40 x 40/53/60 cm 1134 1701
50 x 66/70 cm 1417 1983
60 x 80/90 cm 1701 2251
70 x 93/105 cm 1984 2976
80 x 106/120 cm 2268 3402
90 x 120 cm 2551 3402

Fotoboeken, Kaartjes, Kalenders, Cadeau - ideeën
Wanneer je een fotoproduct aanmaakt, krijg je een waarschuwing wanneer jouw afbeelding een te lage resolutie heeft.

This is an error message

Vragen over betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bestellingen betaal je met iDeal, Paypal, Visa, MasterCard of Klarna. Gemakkelijk en veilig. Lees hier meer over betaalmogelijkheden.


Is mijn betaling veilig?

De volledige betaling wordt behandeld door Adyen dat gespecialiseerd is in veilige betalingstranscaties. Je gegevens worden met encryptie doorgestuurd om een veilige transactie te garanderen. Je creditcardgegevens worden niet op onze servers bewaard en we garanderen je een 100% veilige betaling.

This is an error message

Vragen over actiecodes

Hoe gebruik ik een actiecode?

Ga naar het winkelmandje als je product klaar is. Het invoerveld voor de actiecode vind je onder je gemaakte product. Vul je code in en klik op 'Pas code toe' om de actiecode te activeren. De korting wordt nu van het totaalbedrag afgetrokken. Per bestelling kan je 1 actiecode tegelijk toepassen.


Hier geef je jouw actiecode in

Wat moet ik doen als de code niet werkt?

Elke code werkt volgens bepaalde voorwaarden. De actiecode is alleen geldig voor de producten en de hoeveelheden die vermeld staan in de actie. Per bestelling kan je 1 actiecode tegelijk toepassen. Bij elke actie staat de geldigheidsdatum vermeld. Sommige codes werken alleen op onze partnerwebsites en anderen alleen op onze website. Sommige codes zijn alleen geldig voor nieuwe klanten of kunnen slechts één keer gebruikt worden. Je vindt alle de informatie over deze specificaties terug in de voorwaarden onderaan elke e-mail, landingspagina of advertentie met een actiecode.


Kan ik de actiecode nog gebruiken nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Een bestelling kan niet meer worden aangepast als deze is bevestigd. Ook niet voor een actiecode. In sommige gevallen kan je de actiecode gebruiken voor een volgende bestelling. Hou hierbij rekening met de einddatum van de actie.


Kan ik meerdere actiecodes gebruiken?

Nee. Je kunt slechts één code per bestelling gebruiken.

This is an error message

Een technisch probleem: wat kan ik doen?

Je hebt een (technisch) probleem? Geen paniek! We helpen je graag. Maak een screenshot waarop de foutmelding of het probleem is te zien, zodat we je snel kunnen helpen. Stuur dit naar onze klantenservice via service@smartphoto.nl.


Beschrijf je probleem zo uitgebreid mogelijk. Denk daarbij aan bijvoorbeeld:

  • Type computer: PC, Apple, persoonlijke -of bedrijfscomputer, etc.
  • Besturingssysteem van jouw computer: Windows (bv. Windows 10), Mac OSX, Linux, etc.
  • De gebruikte browser + versie: Internet Explorer (8-9-10-11 + 32/64-bit), Mozilla Firefox, Chrome, etc.

We doen er alles aan om je zo snel mogelijk verder te helpen.

This is an error message

Openingstijden klantenservice

We zitten klaar om je te helpen. Voor, na of tijdens je bestelling. Bel ons op 0541 - 200 700 en we helpen je graag verder. Van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 en op vrijdag van 09.00 tot 17.00. In het weekend zijn we gesloten. Op de volgende feestdagen zijn we gesloten: nieuwjaarsdag, pasen, koningsdag, hemelvaartsdag, pinksteren en kerst.

This is an error message

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Jouw geplaatste online bestelling kan niet meer worden aanpast. Als jouw bestelling is gevalideerd en geaccepteerd, wordt jouw product direct in productie genomen. Zo houden we de levertijd zo kort mogelijk. Het aanpassen van aantallen, toevoegen of wijzigen van een tekst of toepassen van een actiecode is dan niet meer mogelijk.

This is an error message

Vragen over de levering

Wat als ik slechts een deel van mijn bestelling heb ontvangen?

Producten die klaar zijn worden direct opgestuurd, zodat je ze zo snel mogelijk in huis hebt. Levertijden van producten verschillen, waardoor gecombineerde bestellingen in meerdere delen worden verzonden. Producten zoals fotoboeken en wanddecoratie hebben een langer productieproces, waardoor ze de levertijd verlengen.


Waar vind ik de productie- en levertijden terug?

Op elke productpagina vind je onder 'levering' meer informatie over de specifieke productie- en levertijd voor een bepaald product.

Verpakking en levering

Wat moet ik doen als ik me heb vergist in het leveringsadres?

Je kan jouw bestelling niet meer aanpassen nadat je deze naar ons hebt verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als jouw bestelling nog niet is verzonden, proberen wij het adres alsnog aan te passen.

This is an error message

Vragen over de verzending

Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling klaar en verzonden is. In deze e-mail staat een link die je doorverwijst naar de website van de bezorgdienst (indien je bestelling over een track-and-trace nummer beschikt). Op deze manier kan je de bestelling volgen. Wanneer je bent ingelogd kan je in jouw account onder 'Mijn orderstatus' ook de status van je bestelling volgen.

Kleine pakketten worden zonder track-and-trace verzonden.

Vragen over kwaliteit

Is er een verschil tussen de printkwaliteit van mijn product en wat ik zie op het scherm?

Je product wordt aangemaakt zoals jij het hebt doorgegeven. Hou er rekening mee dat computerschermen thuis meestal niet worden gekalibreerd, waardoor de printkwaliteit beter is dan wat je computerscherm weergeeft. Er wordt een automatische kleurencorrectie toegepast om je foto’s te verbeteren. Als je dit niet wil, kun je deze optie in je profiel (op je account) uitvinken. De foto’s worden dan zonder kleurencorrectie afgedrukt.


Waarom ontvang ik mijn foto’s in verschillende formaten?

Standaard Fotoprints worden altijd verwerkt in hun oorspronkelijke beeldverhouding. Dit betekent dat de hoogte van het gekozen formaat steeds hetzelfde is, maar de lengte van de foto afhankelijk is van jouw originele bestand. Er wordt niets aan de lengte van de foto gewijzigd en je foto wordt afgedrukt zoals jij het wil.


Klassieke Fotoprints worden steeds verwerkt in een vaste beeldverhouding, Bijvoorbeeld 10 x 15 cm. Afdrukken hebben hierbij altijd hetzelfde formaat, ongeacht de verhouding van het oorspronkelijk bestand. Hou er bij bijvoorbeeld vierkante of panorama afmetingen rekening mee dat een deel van de afbeelding verloren gaat als je voor klassieke prints kiest.


Belangrijke opmerking:

Na het selecteren van jouw foto’s, zie je direct of het volledig beeld op de foto wordt afgedrukt. Dubbelklik op de foto om te zien of er beeld wegvalt (bij klassieke foto’s).


Wat als mijn product een fout bevat?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je bestelling, doen we alles om je te helpen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Deze wettelijke garantie geldt onverminderd eventuele door ons extra aangeboden garanties. Stuur een mailtje naar onze klantenservice via service@smartphoto.nlonder vermelding van het bestelnummer. Vermeld om welk product het gaat en stuur ons een foto die het probleem duidelijk maakt.

Onze klantenservice helpt je zo snel mogelijk verder. Kijk hier voor meer informatie over onze tevredenheidsgarantie.


Opmerkingen:

  • Bij alle producten bestaat een foutenmarge (precisie van machines, technische beperkingen) tussen het gerealiseerde product en wat te zien is op het scherm. Plaats jouw foto correct binnen de lijnen en hou rekening met voldoende marge voor tekst (zeker 0.3 mm).
  • Controleer de toegevoegde teksten in jouw producten om taalfouten te voorkomen.
  • Gebruik de tab “Voorbeeld” (bovenaan het fotoprogramma) voordat je besteld om jouw product te controleren.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als je bestelling is geplaatst, krijg je een mail met het ordernummer van je bestelling. Daarnaast ontvang je een link waarmee je jouw bestelling kan volgen. Ook kan je in jouw account onder 'Mijn orderstatus' de status van je bestelling volgen.


Kleine pakketjes en foto's worden verzonden zonder trackingsysteem. De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 dagen.

Hoe maak ik een fotoboek, fotocadeau, etc.?

Je stelt zelf snel en gemakkelijk jouw gepersonaliseerd product samen in ons online fotoprogramma. Kom je er niet helemaal uit of wil je toch nog wat vragen? Dan staat onze klantenservice voor je klaar.

Wil je graag een grote hoeveelheid van een product bestellen?

Stuur een e-mail met je vraag naar service@smartphoto.nl of bel met 0541-200-700.

Ben je op zoek naar een samenwerking?

Bekijk onze Partnerships pagina om de diverse mogelijkheden voor een samenwerking te bekijken.

Heb je een andere vraag?

Neem contact met ons op!

Bel ons

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9u tot 18u en op vrijdag van 9u tot 17u. In het weekend zijn we gesloten.


We beantwoorden al je vragen graag via:

+31 541-200-700
Online

Email ons

Neem contact op met onze klantenservice. We proberen je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.


Online

Blijf op de hoogte!

Online