Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Tevredenheidsgarantie

Een te late levering?










Heb je 10 dagen nadat je de bevestiging kreeg nog geen pakket ontvangen?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!

Beschadiging?










Is de verpakking en de inhoud van je pakket beschadigd tijdens het transport?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!

Voutje gemaakt?










Ben je een woord vergeten in de tekst of heb je een spelfoutje gemaakt?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!

Een ander probleem?










Voldoet je product niet aan je verwachtingen door een productiefout?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!







Ik stuur een e-mail naar de klantenservice via service@smartphoto.nl met daarin mijn ordernummer en de titel: "tevredenheidsgarantie" + het probleem







Wanneer je jouw producten reeds hebt ontvangen: Ik geef aan om welk(e) product(en) het gaat en stuur een foto mee waarop het probleem goed zichtbaar is.







Een te late levering: Ik geef nogmaals mijn adres door aan de klantenservice, om te kijken of het juiste adres genoteerd staat. Ik bevestig dat mijn pakket niet door iemand anders in ontvangst is genomen.







De klantenservice van Smartphoto behandelt en beoordeelt je aanvraag. Onze klantenservice bevestigt enkele dagen later de reproductie van de producten.

Hoe kan ik vergissingen voorkomen? Hier enkele tips:

  • Controleer de grensgebieden buiten de gestippelde snijlijnen. Het gedeelte van je foto dat buiten de stippellijnen valt, zou kunnen wegvallen tijdens ons productieproces. Verschuif je foto zo goed mogelijk binnen de stippellijnen of zorg dat je voldoende marge over hebt bij bv. een fotoboek.
  • Lees voordat je je producten gaat bestellen je teksten nog eens door.
  • Controleer de kleuren en lettertypes die je gebruikt hebt. Gebruik de "Voorbeeld" functie in onze editor. Kijk alles nog een rustig na voor je je bestelling bevestigt.
  • Controleer de resolutie van je foto's: indien je in onze editor een driehoekvormig icoon met uitroepteken op je foto's ziet is de resolutie niet hoog genoeg om je foto scherp af te drukken. Je foto loopt dan het risico om er 'gepixeld' uit te zien. Vanaf je scherm is het moeilijk in te schatten hoe hoog de resolutie is, wij raden je aan om geen beelden te gebruiken waarop dit icoon wordt weergegeven. De kans is dan namelijk erg groot dat je foto niet voldoet aan je verwachting.
  • Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via service@smartphoto.nl
  • U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).