Tevredenheidsgarantie
Een te late levering?
Heb je 10 dagen nadat je de bevestiging kreeg nog geen pakket ontvangen?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!
Beschadiging?
Is de verpakking en de inhoud van je pakket beschadigd tijdens het transport?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!
Voutje gemaakt?
Ben je een woord vergeten in de tekst of heb je een spelfoutje gemaakt?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!
Een ander probleem?
Voldoet je product niet aan je verwachtingen door een productiefout?
Wij maken je product GRATIS opnieuw!
Ik stuur een e-mail naar de klantenservice via service@smartphoto.nl met daarin mijn ordernummer en de titel: "tevredenheidsgarantie" + het probleem
Wanneer je jouw producten reeds hebt ontvangen: Ik geef aan om welk(e) product(en) het gaat en stuur een foto mee waarop het probleem goed zichtbaar is.
Een te late levering: Ik geef nogmaals mijn adres door aan de klantenservice, om te kijken of het juiste adres genoteerd staat. Ik bevestig dat mijn pakket niet door iemand anders in ontvangst is genomen.
De klantenservice van Smartphoto behandelt en beoordeelt je aanvraag. Onze klantenservice bevestigt enkele dagen later de reproductie van de producten.
Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.