Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je geboortekaartjes? Mogelijk vind je het antwoord in het overzicht van veelgestelde vragen hieronder.

Geboortekaartje ontwerpen

Hoe kies ik een design?

Als je klikt op 'Ontdek alle geboortekaartjes' vind je een overzicht van al onze designs. Je kan filteren op formaat (Product), thema, kleur en prijs. Als je klikt op een design ontdek je meer informatie over het formaat, de prijs, verzendkosten en de mogelijke opties.

Hoe pas ik de tekst aan van mijn kaartje?

Als je een design hebt gekozen, kan je dit bewerken door te klikken op 'Ga verder met dit design'. In de editor klik je op het tekstveld dat je wil aanpassen op het kaartje. Er verschijnt een tekstbewerkingskolom waarin je de gewenste tekst kan typen. Je kan ook de tekst bewerken zoals lettergroote, tekstkleur, etc. Klik op de andere tekstvelden om deze op dezelfde manier aan te passen. Klik op het icoontje 'Achterkant' om de tekst aan de achterkant van je kaartje aan te passen.

Hoe kan ik het lettertype wijzigen?

Je kan het lettertype eenvoudig wijzigen door op het icoontje 'Tekst' te klikken. Er verschijnt een tekstbewerkingskolom waarin je, onder andere, het lettertype kan aanpassen. Je ziet meteen het effect van het gekozen lettertype op je kaartje. Wil je terug naar het vorige lettertype? Klik dan op het icoontje met de pijl 'Terug'.

Hoe kan ik mijn geboortekaartje bewaren?

Klik in de editor op het icoontje 'Bewaar' en geef een naam in voor je product. Je kan je kaartje nu eenvoudig terugvinden op je account onder 'Mijn Producten'. Als je nog geen account hebt aangemaakt, zal je eerst worden gevraagd om een account aan te maken.

Hoe lang wordt mijn geboortekaartje bewaard?

Als je jouw kaartje hebt bewaard op je account blijft dit minimaal twee jaar bewaard. Als je twee jaar geen bestelling plaatst, worden je foto's en bewaarde producten verwijderd van je account. Als je een kaartje in het winkelmandje hebt gelegd zonder het eerst te bewaren op je account, zal het één week beschikbaar zijn in jouw winkelmandje.

Kan ik een eigen ontwerp uploaden?

Het is mogelijk om een Photoshop of Illustrator bestand als Jpeg of PNG op te slaan en te uploaden. Het is niet mogelijk bestanden te uploaden in de bestandsindelingen TIFF, BMP, EPS, AI, PSD, PDF of andere bestandsindelingen. Ga naar de pagina met alle designs. Selecteer het gewenste formaat op een blanco kaartje met daar op 'Laad jouw eigen ontwerp op'. We raden je aan om de automatische kleurencorrectie uit te schakelen als je kiest voor het opladen van een eigen ontwerp. Dit kan je doen via 'Mijn account' -> 'Mijn Profiel' -> 'Mijn voorkeuren'.

Kan ik een foto toevoegen aan mijn kaartje?

Het is mogelijk om een foto toe te voegen op een beperkt aantal kaartjes. Je ontdekt de mogelijke designs door te filteren op aantal foto's.

Testbestelling

Kan ik een voorbeeld bestellen van mijn geboortekaartje?

Het is mogelijk om een testbestelling te plaatsen van één gratis kaartje. Hier vind je alle info over een testbestelling.

Kan ik een voorbeeld zien van de mogelijke papiersoorten?

Als je een gratis testkaartje bestelt, ontvang je een proefpakket met daarin een voorbeeldje van onze papiersoorten. Je kan ook zelf kiezen op welk type papier je jouw testkaartje laat afdrukken.

Van welke kaarten kan ik een proefdruk laten maken?

Het is mogelijk om één gratis testkaartje te bestellen van onze geboortekaartjes. Het is niet mogelijk om een gratis testkaartje te bestellen van onze andere soorten kaartjes.

Is een testkaartje gratis?

Je kan eenmalig een gratis testkaartje bestellen. Hier vind je alle info over een testbestelling.

Ik heb mijn testkaartje ontvangen? Hoe kan ik hiervan een bestelling plaatsen als mijn kindje geboren is?

Als je jouw testkaartje hebt bewaard op je account, kan je het eenvoudig opnieuw openen onder 'Mijn Producten'. Vergeet zeker niet om de datum, gewicht en lengte nog aan te passen en het kaartje opnieuw te bewaren alvorens het in je winkelmandje te leggen.

Prijzen en kortingen

Hoeveel kost een testkaartje?

Je kan één tesktkaartje helemaal gratis bestellen. Hier vind je alle info over een testbestelling. Je kan uiteraard extra testkaartjes bestellen tegen betaling.

Hoeveel kosten mijn geboortekaartjes?

Je vindt meer info over de prijzen van de geboortekaartjes als je klikt op het gewenste design. Daar vind je de prijs per stuk en de staffels die we hanteren onder 'Productinformatie'.

Wat zijn de verzendkosten?

Geboortekaartjes hebben een verzendingskost van € 3,95 ongeacht het bedrag en/of het aantal kaartjes. Alle geboortekaartjes worden met track en trace verzonden. Je ontvangt een track en trace code zodra we je pakket hebben overhandigd aan PostNL.

Hoe gebruik ik een actiecode?

Ga naar het winkelmandje als je product klaar is. Daar vind je onder je gemaakte product het veld voor de actiecode terug. Vul je code in en klik op 'Pas code toe' om de actiecode te activeren. De korting zal van het totaalbedrag worden afgetrokken. Per bestelling kan je maar één actiecode toepassen.

Bestelproces

Hoe kan ik mijn geboortekaartjes het beste bestellen op de dag van de geboorte van mijn kindje?

Je vindt meer informatie over het bestelproces hier: Hoe bestellen?.

Tot hoe laat kan ik mijn geboortekaartjes bestellen?

Je kan op elk moment je geboortekaartjes bestellen. Als je ze bestelt op een werkdag voor 13u worden ze de volgende werkdag geleverd. Meer informatie over de bezorging vind je hier: Leveringsinfo.

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar wil graag nog iets wijzigen. Kan dit?

We kunnen jouw geplaatste online bestelling niet meer aanpassen. Wanneer jouw bestelling werd gevalideerd en geaccepteerd, vertrekt het product meteen in productie. Op deze manier kunnen we de leveringstermijn zo kort mogelijk houden. Het aanpassen van producthoeveelheid, toevoegen of wijzigen van een tekst of toepassen van een actiecode is dan niet meer mogelijk

Ik heb een typefout gemaakt. Hoe kan ik dit oplossen?

Als je een typefoutje hebt gemaakt, kan je gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie. Meer informatie vind je hier: Tevredenheidsgarantie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Smartphoto stuurt je een bevestigingsmail zodra je bestelling geproduceerd en verzonden is. In deze e-mail staat een link die je doorverwijst naar de website van de post (indien je bestelling over een track-and-trace nummer beschikt).

Verzending

Worden mijn kaartjes gevouwen geleverd?

Als je een testkaartje hebt besteld, zal dit gevouwen worden geleverd. Een effectieve bestelling van geboortekaartjes wordt niet gevouwen geleverd.

Wanneer worden mijn kaartjes bezorgd?

Meer informatie over het leveringsmoment kan je hier vinden.

Wie bezorgt mijn kaartjes?

Al onze geboortekaartjes worden geleverd met PostNL. Een bestelling van een testkaartje wordt geleverd via brievenpost. Een bestelling van geboortekaartjes wordt geleverd met track en trace.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben voor de levering?

Voor een bestelling van geboortekaartjes zal de postbode een briefje in je brievenbus achterlaten als je niet aanwezig bent op het moment van levering. PostNL heeft het geprobeerd bij de buren af te leveren of zal de volgende dag terugkomen. Wanneer je een briefje in je brievenbus ontvangt en het pakketje is niet bij de buren afgeleverd, dan kan je via het briefje naar de site van PostNL gaan en een nieuw bezorgmoment of afhaalpunt kiezen.

Wat doe ik als ik mijn geboortekaartjes niet heb ontvangen?

Als je bestelling is geplaatst, krijg je een mail met het volgnummer van je bestelling alsook een link waarmee je jouw bestelling kan volgen. Als je pakketje niet is aangekomen op de beloofde levertijd, neem dan contact op met onze klantenservice: Contact.

Worden er enveloppen bij mijn kaartjes geleverd?

Bij een bestelling van geboortekaartjes zijn geen standaard witte enveloppen inbegrepen. Je kan er wel voor kiezen om een enveloppe als optie toe te voegen aan je bestelling. Deze worden samen met je geboortekaartjes geleverd. Bestel je liever je enveloppen op voorhand: dat kan ook! Je vindt onze enveloppen sets hier.

Vragen over het bestellen en verzenden van andere producten

Kan ik mijn enveloppen vooraf bestellen?

Je enveloppen vooraf bestellen is erg handig. Je hebt dan alle tijd om de adressen op de enveloppen te schrijven. Je vindt onze enveloppen sets hier.

Kan ik mijn receptiekaartjes / sluitstickers / adresetiketten vooraf bestellen?

Het is zeker mogelijk om deze producten op voorhand te bestellen. We raden dit zelfs aan aangezien deze producten een iets langere levertijd hebben dan de geboortekaartjes. Zo kan je vooraf in alle rust reeds deze producten samenstellen.

Kan ik mijn bedankjes vooraf bestellen?

Het is zeker mogelijk om je bedankjes op voorhand te bestellen. We raden dit zelfs aan aangezien deze producten een iets langere levertijd hebben dan de geboortekaartjes. Zo kan je vooraf in alle rust reeds deze producten samenstellen.

Wanneer worden mijn andere producten geleverd?

Je vindt de levertijd van onze producten op de productpagina onder de tab 'Levering'.

Vragen over geboortekaartjes

Op welk papier worden de kaartjes afgedrukt

Je vindt hier meer informatie over de papiersoorten waarop je jouw geboortekaartjes kan laten afdrukken.

Op welk formaat worden de kaartjes afgedrukt?

Er zijn geboortekaartjes beschikbaar in de volgende formaten: vierkant (14,30 x 14,30 cm), liggend panorama (19,60 x 9,30 cm), staand panorama (9,30 x 19,60 cm), gevouwen vierkant (14,30 x 14,30 cm) en gevouwen standaard (14,30 x 10,00 cm). Je kan in onze design selectie filteren op formaat (Product) om te bekijken welke designs beschikbaar zijn op welk formaat.